Vi köper din bil även om den är begagnad eller avställd – Kontakta oss för en värdering idag!

Vi köper bilar snabbt och gör affären enkelt så du kan ägna dig åt annat. Sälja avställd eller begagnad bil? Kontakta oss per telefon eller e-post. Har du ett fordon som en bil du kanske inte använder eller tröttnat på och kanske går i tankarna att köpa en ny bil? Kontakta oss idag så gör vi en kostnadsfri värdering av din bil och ger dig sedan ett marknadsmässigt prisförslag som du kan välja att acceptera eller inte. Vår tjänst är helt kostnadsfri och du binder dig inte till något avtal eller andra förpliktelser. Vi hämtar ditt fordon kostnadsfritt om vi gör affär i det fall det kanske är avställt eller har körförbud. Vi hämtar bilar i hela Sverige. Kontakta oss idag så har du pengarna på kontot direkt. Vi sköter inte bara det praktiska utan även det formella med ägarbytet och omregistreringen så du slipper. Kontakta oss på telefon om du har bråttom kontakta oss via e-post så har du svar inom 24-timmar. Vi är alltid tillgängliga för dig.