Vi köper alla bilar och fordon – Sälj din bil snabbt & enkelt

Bilar i alla skick och alla modeller köpes till marknadsmässigt pris. Vi gör en snabb och enkel affär och sköter allt från ägarbyte till eventuella lagningar av ditt fordon. Kontakta oss om du har frågor rörande försäljning av din bil eller om du har något annat fordon du vill bli av med. Vi köper alla slags fordon. Sälj din begagnade bil eller ditt fordon snabbt och enkelt genom oss. Du får pengarna på kontot inom 24-timmar.

Vi köper din bil även om den är obesiktad eller defekt

Vi köper alla bilar, modeller och årsmodeller till marknadsmässigt pris. Vi gör en värdering av ditt fordon i det skick det är i och lämnar sedan en kostnadsfri värdering som du kan välja att acceptera eller inte. Du binder dig inte vid några avtal när du förhandlar med oss. När vi gjort en värdering av ditt fordon lämnar vi ett prisförslag som vi kan tänkas köpa din bil eller ditt fordon för. Du kan välja att bara få en värdering och behöver inte ta några snabba beslut. Behöver du hämtning på din bil eller om du har något annat fordon som står med körförbud eller liknande så kan vi ombesörja hämtning så du slipper tänka på det. På plats för vi även en okulär besiktning för att se om de uppgifter du lämnat stämmer. Uppgifterna ska fyllas i formuläret på hemsidan där fordonets skick samt registreringsnummer ska anges samt namn och kontaktuppgifter. Tveka inte att kontakta oss idag. Vi är alltid tillgängliga och kan bistå dig i din bilaffär.