Vill du sälja din bil eller ditt fordon snabbt och enkelt? Kontakta oss idag.

Vill du sälja ditt fordon snabbt och enkelt på nätet? Kontakta oss idag för en kostnadsfri värdering av ditt fordon. Vi köper fordon av alla skick om de så är defekta, avställda eller bilar belagda med körförbud eller har andra fel. Vi lagar i förekommande fall fixar upp ditt fordon om du väljer att göra affär med oss. Du binder dig inte till några förpliktelser eller åtaganden utan vår värderingstjänst är helt kostnadsfri och du kan få med dig den om du väljer att inte göra affär med oss. Vi lämnar dig även ett prisförslag om du vill sälja ditt fordon. Är fordonet belagt med körförbud eller annat hämtar vi ditt fordon på plats. Fyll bara i dina uppgifter om fordonets skick, ålder, märke och eventuella brister som vi bör veta om så kontaktar vi dig inom 24-timmar. Du kan både maila och ringa oss ringer du kan du ha pengarna på kontot direkt om vi kommer överens om en affär. Tveka inte. Kontakta fordonskoparna.se idag för en värdering av ditt fordon.