Sälj din bil snabbt och enkelt utan mellanhänder och oseriösa bilförsäljare

Vi köper din bil. Har du ett fordon du kanske inte använder eller vill bli av med på grund av kostnaderna eller att du helt enkelt inte använder fordonet som mest står och kostar pengar medan den samlar damm. Kontakta oss idag för en kostnadsfri värdering av ditt fordon. Vår tjänst är helt kostnadsfri och du binder dig inte vid några avtal. Vi köper begagnade och avställda fordon till marknadsmässiga priser. Kontakta oss idag. Har du ett begagnat fordon du inte använder kontakta oss idag så hämtar vi även upp ditt fordon på plats.

Vi hämtar fordon i hela Sverige med Stockholm som bas – Sälj bilen på nätet

Vi hämtar även upp fordon som kanske har körförbud eller av någon anledning inte fungerar. Vi hämtar bilar och andra fordon i hela Storstockholm med omnejd och kan även hämta bilar i andra delar av Sverige. Kontakta oss idag så har vi hämtat, värderat och lämnat ett prisförslag för ditt fordon som du kan välja att rata eller godta. Kontakta oss Bilarkopes.nu för mer information. Vi svarar direkt på telefon eller e-post inom några timmar.