Fiskedrag och fisketillbehör på nätet

Jiggar Sverige AB är vem du ska vända dig till när du söker jigg och fiskedrag. Vi finns på Ullängsvägen 8 i Järna där vi har en lagershop. Här finns hela vårt sortiment till självplockning samt att du kan få hjälp, tips och råd av kunnig personal som givetvis finns på plats. Våra öppettider är måndag-fredag 10.00-18.00 samt lördagar 10.00-14.00. Vi har även en webshop med ett stort sortiment av jigg och fiskedrag.

Vad vi kan erbjuda dig

Vi på Jiggar Sverige AB har det mesta när det kommer till jigg och fiskedrag. Du hittar beten av olika slag, både gummibeten och handgjorda beten. Dessutom erbjuder vi dig tailbeten och tillbehör. I vårt sortiment hittar du även spinnare, spinnerbaits och skeddrag. Vi har dessutom wobbler och jerkbait. Om du har behov av övrig fiskeutrustning så har vi både spön, rullar och håvar. Vi har även kläder som passar utmärkt att använda när du är ute och fiskar. Vi erbjuder även tillbehör så som krokar, blyvikter, jiggskallar, skrivskallar, verktyg och mycket mer. Låt oss bli ditt självklara val när du behöver jigg och fiskedrag samt övrigt tillbehör.