Redovisningsbyrå i Stockholm med erfaret team redovisningskonsulter

Om du är i behov av bokföring i Stockholm så är du varmt välkommen till oss på Expand U. Detta företag grundades i januari 2015 och drivs tillsammans av Anna Björkbom och Veronica Lidback. Tack vare att vi har samma syn och värderingar på saker och ting så kan vi erbjuda dig som kund en redovisningsbyrå i Stockholm som du kan lita på. Vårt kontor ligger mitt i City på Stureplan. Om du är i behov av att få hjälp med din redovisning eller din bokföring så är du välkommen att kontakta oss. Letar du efter redovisningsbyråer stockholm s med lång erfarenhet och ett skickligt team med redovisningskonsulter – Anlita oss på Expand U

Vad vi kan erbjuda dig

Utöver att ge dig hjälp med bokföring i Stockholm så har vi flera redovisningstjänster att erbjuda dig som kund. Bland dessa ingår just bokföring men även lönehantering, bokslut & redovisning, konsultationer, inkomstdeklaration, ekonomistyrning och rapportering. För dig med företag är det en oumbärligt att få professionell hjälp med det mesta inom redovisning. Du kan lämna över ansvaret till våra redovisningskonsulter när det gäller löpande bokföring, avstämningar och redovisningar. Vi har en verksamhet som bygger på kvalitet och vi levererar bra lösningar som ger effekt och är korrekta. Låt oss bli ditt självklara val som bokföringsbyrå i Stockholm.