Bilar köper i alla skick begagnade och avställda samt defekta fordon av olika slag

Vi köper din bil enkelt och snabbt genom att du enkelt efter du fyllt i vårt formulär på nätet och vi kommit överens om en affär. Vi intresserar oss både för nya och äldre fordon som också kan bara begagnade och avställda bilar med körförbud eller andra defekter eller fel. Fyll i uppgifter om ditt fordon i vårt formulär med ditt namn och var du bor samt ditt fordons registreringsnummer så hämtar vi upp din bil där den står om du har körförbud eller om den är avställd. Vi hämtar fordon av alla slag över hela Sverige. På plats gör vi en okulär / manuell besiktning för att säkerställa att allt är som det ska. Vi gör en värdering och lämnar ett kostnadsförslag som är helt gratis. Vårt tjänst är helt kostnadsfri och du kan lämna bara med vår värdering av ditt fordon om du vill tänka på saken eller avstå helt. Du får därefter pengarna direkt via Swish eller bankbetalning vilket som passar dig bäst. Du kan få pengar inom ett dygn efter du kontaktat oss angående din bil. Låt den inte stå och kosta pengar vi pustar upp och säljer din bil till någon som skulle uppskatta den mer. Kanske är du i planera att köpa en ny bil. Kontakta oss idag så berättar vi mer. Vi kan nås både på telefon eller e-post.